20:10 Духовна культура народу. Святкуємо вихід нових авторських марок | |
"Театр перетворює натовп на народ", якщо перефразувати цей вислів Томаса Манна, і замість театру, поставити духовну культуру, то вийде як раз те, що дійсно здатне перетворити натовп на народ. Складових у культури чимало, як і інструментів вираження. Наприклад, поштові марки, картини, бони і монети, книги класиків і краса, обов"язково КРАСА, як головний критерій творчості і мистецтва, здоров"я Душі. На цьому фундаменті розколи неможливі, адже Духовні цінності народу більші за політтехнології і невігластво. Розколи, як вказував наприкінці XIX століття французький історик Ернест Ренан, повинні часом просто забуватись. Якби французи постійно поверталися до досвіду релігійних воєн XVI-XVII століття, вони ніколи не стали б народом. Цінності ж, які лягають основою примирення, спочатку придумуються, поширюються, і потім щодня підтверджуються. Їх створенням займаються інтелектуали, а трансляцією та розповсюдженням — держава та політичні і культурні еліти. Щоправда тих, кого сьогодні називають "елітами" років 50 тому і на гарматний постріл не допустили б до мікрофону і на телебачення, не говорячи вже про політику. Але, маємо те, що маємо, тому творча інтелігенція має творити не в угоду "тимчасовикам", а на Прийдешнє, для Творця, для народу, для чистих душ дітей. Саме з такими думками і прагненнями створили ми сьогодні і презентували поштові марки і листівки за мотивами картин нашої Передвижниці 21 століття, графіка і живописця Інесси Гашинської "Хліб Насущний" і "Вітряки історії". 15 липня 2025 року в рамках культурно-просвітницького проекту Передвижників 21 століття і Молодіжного журналу "Стіна" вийшли дві поштові марки до Дня Українського Хліба і духовної традиції народу. Дякуємо "Власна марка. Укрпошта" за допомогу в створенні. Презентували нові роботи сьогодні на Головпоштамті в центрі Києва. Як це було, в репортажі журналу "Стіна".
| |
|
Всего комментариев: 0 | |