Двадцять п'ять неймовірно красивих портретів, зроблених у невловимо багатогранній, тихій і меланхолійній атмосфері, де поєднуються як складеність і точність композиції, так і постановка тіл з декораціями. Це виставка фотографій Кейт Беррі «Актриси» з 26 жовтня по 14 листопада 2017, в Національному музеї Тараса Шевченка в Києві.
Оригінальна виставка створена Французьким інститутом у співпраці з сином фотографа Романом Кермадеком та куратором, фотографом і журналістом Алін Арлеттаз. У Києві представлена в рамках Міжнародного кінофестивалю «Молодість».
Катрін Деньов, Афсія Ерзі, Аміра Казар, Шарлотта Генсбур, Адель Екзаркопулос, Беатріс Даль, Одрі Тоту, Кьяра Мастроянні, Джейн Біркін, Жеральдін Пелас і Шарлотта Генсбур, Ельза Зілберстейн, Елена Бонем-Картер, Ізабель Аджані, Ізабель Юппер і Еммануель Беар, Лу Дуайон, Сандрін Кіберлейн, Людівін Саньє, Моніка Беллуччі, Летиція Каста, Мелані Лоран, Сабін Азема, Софія Коппола, Валерія Бруні-Тедескі, Софі Марсо, Ванесса Параді.
Виставка була представлена в Італії, Чехії, Хорватії, Туреччині, Китаї, Тайвані, Канаді та Сполучених Штатах Америки.
Продакшн: Французький інститут (продюсер і співорганізатор виставки) у партнерстві з Романом Кермадеком. Куратор Алін Арлеттаз
Біографія
Фотограф Кейт Беррі народилась у Лондоні 8 квітня 1967 року, померла у Парижі 11 грудня 2013 року. Дочка актриси і співачки Джейн Біркін та композитора Джона Беррі. Випускниця Школи Високої моди Французької федерації кутюрьє в Парижі в 1984 році, вона працювала стилістом, а у 1996 році Кейт почала свою фотографічну кар'єру. Вона співпрацює з престижними журналами, такими як Vogue та Elle, Paris Match, Sunday Times Magazine, Madame Figaro і т.д. Також робить фото для обкладинок музичних альбомів (Джейн Біркін, Франс Галль, Карла Бруні і т.д.) і працює для реклами відомих брендів. Її перша виставка відбулася в галереї Bunkamura в Токіо у 2000 році, згодом ще багато інших у Франції, Італії та Японії. Вона також сценарист і режисер документального фільму про письменника Філіпа Джіана і опубліковала в видавництві La Table Ronde мистецький фотоальбом з текстами письменника Жана Ролена «Dinard, essai d'autobiographie immobilière».
Ізабель Юппер про Кейт Беррі і її фото ( 20 квітня 2015)
"Кейт була винятково ніжною та уважною людиною. Але за цією делікатністю ховався очевидний неспокій. І ця суміш ніжності й тривожності призводила до того, що її погляд на модель був надзвичайно зосередженим, але також дуже делікатним і при цьому без жодного намагання отримати щось натомість, що було дуже приємно.
Кейт шукала певної радикальності, в тому сенсі, що вона намагалась вловити те, що було найбільш справжнім та найменш награним у її моделі.
Я з нею робила багато фотосесій і завжди при цьому була повна довіра. Вона постійно перебувала в пошуку і вміла вивищити своїх моделей, але з простотою та без штучності.
Я дуже добре пам’ятаю ту фотосесію з Емманюель Беар. Я була білявкою і тоді саме знімалась у "Житті обітованому" Ольів’є Дахана, а також це збіглося з виходом фільму "8 жінок" Франсуа Озона. І тоді я вперше працювала з Кейт: я була за гримувальним столом, і мені надзвичайно подобаються фото, які вона зробила. Я була захоплена тим моментом взаємодії.
Тут Емманюель і я, ми вдвох утворюємо ніби єдине ціле, ми як котики. Це фото також розкриває щось дуже дитяче.
Я знову зустрілась з Кейт набагато пізніше, на зйомках фільму "Полонені" Брильянте Мендоси на Філіппінах і то у зовсім відмінних від попередніх умовах! Ми знімали у джунглях, це було інакше, був присутній дух пригод, зовсім інша робота. На тих зйомках Кейт лишилась з нами надовго і вона була щаслива опинитись там.
Я повністю довіряла її баченню, надзвичайно чіткому, непохитному, і при тому забарвленому величезною ніжністю і абсолютно неконфліктному." |